Sunday, September 24, 2017

ការរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀន

រាជរដ្ឋាភិបាលបាននឹងកំពុងយកចិត្តទុកជាខ្លាំងក្នុងការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការអភិវឌ្ឍសាលារៀនតាមរយៈការបង្កើនថវិកាពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។សម្រាប់រយៈពេល​​៥ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ថវិកាសម្រាប់វិស័យបានកើនឡើងជាគំហុកពី .៧៧%​នៃផសស (GDP) ក្នុងឆ្នាំ២០១៣ ដល់.០៨%ក្នុងឆ្នាំ២០១៧ និងបន្តកើនឡើងបន្ថែម​​ទៀតនៅ ឆ្នាំ ២០១៨ដែលផ្តោលើគ្រូបង្រៀន និងសាលារៀន ស្របនឹងការវិនិយោគថវិកាដ៏ច្រើននេះ ការរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀននីមួយៗ ដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការចូលរួមចំណែកធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការអប់រំក្នុងបរិបទ​​ការអប់រំប្រកបដោយបរិយាប័ន្ន ផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនជាផែនទីបង្ហាញផ្លូដែលរៀបចំឡើងដើម្បីធ្វើការផ្លាស់ប្តូរ កែលម្អធ្វើប្រសើរឡើងនូវលទ្ធផលសិក្សារបស់សិស្សឆ្លើយតបទៅនឹងទស្សនវិស័យ និងបេសកកម្មរបស់សាលារៀនផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនបានរួមបញ្ចូលនូព័ត៌មានសំខាន់ៗទាក់ទងនឹងប្រវត្តិសាលារៀន សហគមន៍ ការវិភាគតម្រូវការ និងតម្រូវការគោលដៅ គោលបំណង ស្តង់ដារ និងចំណុចដៅ ផែនការអនុវត្ត (Implementation work plan) ផែនការ​​ប្រតិបត្តិ (Operational plan) ផែនការតាមដានត្រួតពិនិត្យនិងវាយតម្លៃ (M&E plan) ផែនការទំនាក់ទំនង និងការស្វែងរកការគាំទ្រ (Communication and advocacy plan)...។ជាទូទៅផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀននៅប្រទេសកម្ពុជា​​ត្រូវបានរៀបចំមួយឆ្នាំម្តង និងមិនមានរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ(Strategic plan)​សម្រាប់កម្រិតសាលារៀនទេផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀន ខុសពីផែនការការងារប្រចាំឆ្នាំរបស់សាលារៀនទំ១៤៦ការគ្រប់គ្រងនិងរដ្ឋបាលនាយកដ្ឋានបប២០០៩ មុននឹងធ្វើការបកស្រាយពីផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនយើងសូមលើកយកការធ្វើផែនការការងារសាលារៀនមកបង្ហាញជាមុនសិនដើម្បី ជៀសវាងការច្រឡំគ្នាផែនការការងារប្រចាំឆ្នាំត្រូវបានរៀបចំដើម្បីជៀសវាងនូវការងារជាន់គ្នាដដែល កង្វះការទទួលខុសត្រូវច្បាស់លាស់និងដើម្បី ឱ្យមានគំនិតត្រៀមទុកជាមុនក្នុងការអនុវត្ត​​សកម្មភាព។ ការងារដដែលនោះមានដូចជា៖ ការផ្សព្វផ្សាយឱ្យមាតាបិតានាំកូនទៅចុះឈ្មោះចូលរៀនការចុះឈ្មោះទទួលសិស្សថ្មី និងសិស្សចាស់ការបែងចែកសិស្សទៅតាមថ្នាក់ការធ្វើពលកម្មសម្អាតថ្នាក់និងសាលារៀន ការរៀបចំនិងបើកបវេសនកាលការធ្វើរបាយការណ៍បវេសនកាល ឆមាស ប្រចាំឆ្នាំ។ល។ សកម្មភាពនានារបស់សាលារៀនអាចបែងចែកជាប្រភេទ​​
1.    រដ្ឋបាលសាលារៀនៈ            ការប្រែក្លាយឱ្យទៅជាជាក់ស្តែងនូវវត្ថុបំណងគោលនយោបាយអប់រំជាតិការទទួលសិស្សថ្មីឱ្យចូលរៀនការលើកផែនការសកម្មភាពធម្មតារបស់សាលារៀនការរៀបចំគម្រោងកែលម្អសាលារៀនការប្រមូលទិន្នន័យ ការសរសេររបាយការណ៍។ល។
2.    សម្ភាររូបវ័ន្តសាលារៀនៈ        ការរៀបចំថ្នាក់រៀនការជុសជុលតូចតាចការទទួលនិងបែងចែកសៀវភៅសិក្សាការរៀបចំសម្ភារឧបទេសសម្ភារៈបង្រៀននិងបណ្ណាល័យការរៀបចំឱ្យមានប្រភពទឹកស្អាតនិងអនាម័យការរៀបចំទីលានកីឡាកិច្ចការពារបរិស្ថានសាលារៀន។ល។
3.    ការសិក្សារបស់សិស្សៈ         ការរៀបចំផែនការបែងចែកនិងអនុវត្តកម្មវិធីសិក្សាប្រចាំ ឆមាសប្រចាំខែការរៀបចំប្រជុំក្រុមបច្ចេកទេសការអភិវឌ្ឍវត្ថុបំណងជាក់លាក់និងការធ្វើកិច្ចតែងការបង្រៀនសកម្មភាពអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពសិស្សការតាមដានការរីកចម្រើនរបស់សិស្សការវាយតម្លៃ។ល។
4.    សកម្មភាពសិស្សៈ   គម្រោងនិងសកម្មភាពរបស់សិស្សម្នាក់ការប្រកួត​​កីឡាសិស្សសកម្មភាពសិល្បៈ ហត្ថកម្ម ថែទាំសួនច្បារសាលារៀនការធ្វើដំណើរកំសាន្តនិងទស្សនកិច្ចសិក្សាសុខភាព និងអនាម័យសិក្សាការចូលរួមការពារបរិស្ថាន។ល។
5.    ការទ្រទ្រង់សាលារៀនៈ         ជាការងារដែលទាក់ទងនឹងយុទ្ធនាការប្រមូលសិស្សឱ្យចូលរៀនដោយសហការជាមួយគណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលារៀនឬសមាគមន៍មាតាបិតាសិស្សការរៀបចំចាត់ចែងពិធីកំសាន្តសប្បាយផ្សេងរបស់សាលារៀនការគ្រប់គ្រងថវិកាសាលារៀនការចុះបញ្ជីគណនេយ្យ។ល។
ផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀន ជាគម្រោង​​ដែលខុសពីការងារធម្មតាពីព្រោះការងារ​​ធម្មតាអនុវត្តស្រដៀងគ្នាជារៀងរាល់ថ្ងៃដោយគ្រាន់តែផ្លាស់ប្តូរបន្តិបន្តួចប៉ុណ្ណោះ ចំណែកគម្រោងវិញគឺត្រូវ​​សម្រេចលទ្ធផលជាក់ស្តែងដែលអាចមើលឃើញផ្ទៀងផ្ទាត់បានលទ្ធផលរបស់គម្រោងអាច​​ឱ្យយើងយកទៅប្រើប្រាស់បាននៅក្នុងរយៈពេលមួយកំណត់គឺក្នុងករណីនេះហើយដែលគម្រោងមិនអាចធ្វើឡើងដដែលៗនោះទេ មានន័យថា ក្រោយពី អនុវត្តគម្រោងមួយចប់ហើយយើងត្រូវតែរៀបចំនិងដំណើរការគម្រោងមួយថ្មីផ្សេងទៀត ការ​​អនុវត្តនានានៅក្នុងគម្រោងចាស់នឹងផ្តល់នូវបទពិសោធន៍នានាសម្រាប់គម្រោងថ្មី ឧទាហរណ៍គម្រោងលើកកម្ពស់សមត្ថភាពគ្រូបង្រៀនការកសាងអគារសិក្សា កែលម្អទិដ្ឋភាពសាលារៀនដើម្បីឱ្យបរិស្ថានល្អ មាន​​ទីលានកីឡា ទឹកស្អាតនិងសួនច្បារ ការកែលម្អវិធីសាស្ត្រនិងសម្ភារឧបទេស​​បង្រៀនមុខវិជ្ជាវិទ្យាសាស្ត្រលើកកម្ពស់លទ្ធផលសិក្សាសិស្សដើម្បីឱ្យមានការកើនឡើងនូវចំនួនសិស្សទទួលនិទ្ទេសល្អពេលប្រឡងសញ្ញាប័ត្រមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ​...។ល។ សូមបញ្ជក់ថាឧទាហរណ៍គម្រោងលើកកម្ពស់សមត្ថភាពគ្រូបង្រៀន អាចធ្វើឱ្យយើងមានការច្រឡំថាវាជាការងារដែលធ្វើ​​ដដែលៗព្រោះវាមាន​​នៅក្នុងការប្រជុំបច្ចេកទេសដែលបានរៀបចំនៅក្នុង​​ផែនការការងារប្រចាំឆ្នាំដែរ គម្រោង​​លើកកម្ពស់​​សមត្ថភាព​​គ្រូបង្រៀននេះ មានលក្ខណៈ​​​ច្បាស់លាស់​​ជាងហើយ​​​ការប្រជុំបច្ចេកទេសអាចជាផ្នែកមួយនៃការលើកកម្ពស់សមត្ថភាពប៉ុណ្ណោះ​​ ជាឧទាហរណ៍គម្រោងលើកកម្ពស់សមត្ថភាពគ្រូបង្រៀននេះ អាចជាការ​​លើកគម្រោងស្នើសុំ​​កញ្ចប់ថវិកាដើម្បីឱ្យគ្រូទទួលបានវគ្គបណ្តុះបណ្តាលជំនាញ​​អ្វីមួយជាក់លាក់​​ ស្ថិតក្នុងពេលមួយកំណត់​​ដែលចាំបាច់សម្រាប់អភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាពនិងដើម្បីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវលទ្ធផលសិក្សារបស់សិស្សអាចជាគម្រោងស្វែងរកមូលនិធិនានាគាំទ្រដល់​​​ការ​​បន្តការសិក្សារបស់គ្រូបង្រៀនគម្រោងនេះ មិនមែនធ្វើដដែលនោះទេនៅពេលសមត្ថភាពគ្រូបង្រៀនមានការរីកចម្រើនហើយ​​ យើងអាចលើកគម្រោងផ្សេងទៀតដើម្បី ឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការចាំបាច់ដើម្បីលើកឧត្តមភាព និងកិត្យានុភាព​​​សាលារៀនដូចជាគម្រោងលើកកម្ពស់លទ្ធផលសិក្សាសិស្សដើម្បីឱ្យបានជាប់និទ្ទេសAឱ្យបានច្រើនជាដើមចំណុចសំខាន់ដែលយើងត្រូវចាំនោះ​​គឺគម្រោងត្រូវរៀបចំនិងអនុវត្តដើម្បីឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូររីកចម្រើន ចុងបញ្ចប់នៃការអនុវត្តគម្រោងគឺគេចង់ឃើញការផ្លាស់ប្តូរ​​ថ្នាក់ដឹកនាំសាលារៀនដែលល្អ គឺជាអ្នកដែលមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ និងមានការយល់ដឹងទូលំទូលាយពីការរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀន​​ ព្រោះវាទាមទារសមត្ថភាពយល់ដឹងខ្ពស់និងជំនាញជាក់លាក់​​ តួយ៉ាងដូច​​​សមត្ថភាពក្នុងការរៀបចំតារាងអភិក្រមក្របខណ្ឌសមហេតុផល​​​(Logical framework) ជាដើមដែលទាមទារឱ្យមានការបណ្តុះបណ្តាលច្បាស់លាស់ និងសិក្សារៀនសូត្រដកស្រង់បទពិសោធនៃការអនុវត្តការងារផ្ទាល់ខ្លួន​​ជាប្រចាំ
ការរៀបចំផែនការអភវិឌ្ឍសាលារៀនមានសារៈសំខាន់ណាស់ព្រោះវាធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវស្ថានភាពសាលារៀននាពេលអនាគតទំ១៥៣
ទោះយ៉ាងណាយើងឃើញជួបប្រទះបញ្ហាប្រឈមជាច្រើនក្នុងដំណើរការរៀបចំនិង​​អនុវត្តផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀននេះ មានដូចជា៖
·        ការរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនទាមទារអ្នកដែលចំណេះដឹងខ្ពស់ ទូលំទូលាយ និងជំនាញច្បាស់លាស់ក្នុងការរៀបចំជាទូទៅយើងឃើញថាការរៀបចំ និងសរសេរគម្រោងផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀននេះ មានលក្ខណៈស្មុគស្មាញខ្លាំង​​ ដែលបុគ្គលធម្មតាមិនអាចរៀបចំ​​បានល្អឡើយវាទាមទារការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញ​​ច្បាស់លាស់និងការសិក្សារៀនសូត្រជាប្រចាំពីបទពិសោធនៃការអនុវត្តការងាររបស់ខ្លួន​​ ពិសេសការវិភាគបញ្ហា និងការរៀបចំតារាងអភិក្រមក្របខណ្ឌសមហេតុផលជាដើម ឧបសគ្គនៃសមត្ថភាពក្នុង​​ការរៀបចំនេះ ធ្វើឱ្យ​​ការលើកគម្រោងមានលក្ខណៈដដែលមិនមានគំនិតច្នៃប្រឌិតថ្មីដើម្បីឱ្យមាន​​ការផ្លាស់ប្តូរ លើកគម្រោងមិនមានលក្ខណៈសមស្រប និងមិនឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការចាំបាច់របស់ស្ថាប័ន...​។ល។
·        អ្នក​​លើកគម្រោងភាគច្រើនទាំងកម្រិតថ្នាក់ជាតិ រហូតដល់កម្រិត​​​សាលារៀនហាក់មិនបាន​​​​បង្ហាញច្បាស់លាស់​​ពីពាក្យថា​”​ផ្លាស់ប្តូរ”​នៅក្នុងគម្រោង​​កម្រិត​​សមិទ្ធិផល(Outcome)​​ហើយភាគច្រើនធ្វើការ​​បកស្រាយបានតែនៅក្នុងកម្រិតលទ្ធផល​​(Output) ដែល​​ពិបាក​​មើលឃើញពីការ​​ផ្លាស់​​ប្តូរ​ ​តួយ៉ាង​​​ដូច​​បទបង្ហាញរបាយការណ៍សន្និបាទអប់រំ​​ថ្នាក់ជាតិជាដើមដើម្បីឱ្យបានច្បាស់លាស់យើង​​សូមលើក​​ឧទាហរណ៍មកបញ្ជក់ដូចតទៅ៖ មានគម្រោងផ្តល់វគ្គបំប៉ននាយក​ ​ដល់គ្រូបង្រៀនចំនួន៥០០នាក់ ប៉ុន្តែ​​យើងមិនអាចវាស់វែងបានថា តើបន្ទាប់ពីទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាលពួកគាត់មានការផ្លាស់ប្តូរអ្វីខ្លះឱ្យបានជាក់លាក់​?​ នេះអាចឆ្លុះបញ្ចាំង​​បានថា ការរៀបចំនិងអនុវត្តគម្រោងនៅមានកម្រិត
·        ការយល់ដឹងពីនីតិវិធីក្នុងរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀននៅមានកម្រិតព្រោះការចូលរួមរបស់អ្នកពាក់ព័ន្ធក្នុងដំណើរការរៀបចំនៅមានចំនួនតិចតួចនៅឡើយ។ភាគច្រើនគម្រោងត្រូវបានរៀបចំដោយគណៈគ្រប់គ្រងសាលានិងមានការចូលរួមមួយចំនួនពីគ្រូបង្រៀន ជាទូទៅយើងឃើញមានការចូលរួមតិចតួចណាស់ពីគណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា មាតាបិតា ឬអ្នកអាណាព្យាបាល និងតំណាងសិស្សានុស្សកង្វះការចូលរួមពីគ្រប់ភាគីពាក់ព័ន្ធអាចធ្វើឱ្យកង្វះព័ត៌មានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ និងតម្លាភាពក្នុងការរៀបចំគម្រោង ហើយវាអាចមិនឆ្លើយតបទៅនឹងបញ្ហាប្រឈមនិង​​តម្រូវការ​​ជាក់ស្តែងចាំបាច់របស់សាលារៀន និងសហគមន៍
·        ការរៀបចំផែនការសកម្មភាពនិងថវិកាគប្បីអនុវត្តតាមបែបគ្រប់គ្រងដោយផ្អែកមូលដ្ឋានលើសាលារៀន (school based management) ដើម្បីឱ្យសាលារៀននីមួយៗមានភាពម្ចាស់ការការទទួលខុសត្រូវក្នុងការធ្វើសេចក្តីសម្រេចចិត្តផ្អែកតាមតម្រូវការជាក់ស្តែង និងបញ្ហាប្រឈមដោយឡែកៗរបស់សាលារៀននីមួយៗ។ក្នុងន័យនេះ គេមិនគួរកំណត់ជាមុនទាំងស្រុងនូវកូដសកម្មភាពលេខគណនីទេព្រោះវាធ្វើឱ្យរាំងស្ទះដល់គំនិតច្នៃប្រឌិតរបស់ថ្នាក់ក្រោមជាតិក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាជាក់ស្តែងរបស់គេ។ ឧទាហរណ៍
ជាទស្សនទាន តើយើងត្រូវរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនយ៉ាងដូចម្តេច?
បច្ចេកទេសរៀបចំផែនការត្រូវបើកចំហឱ្យមានការចូលរួមបានទូលំទូលាយពីអ្នពាក់ព័ន្ធដូចជា គណៈកម្មការ​​អភិវឌ្ឍសាលារៀន គណៈគ្រប់គ្រងសាលារៀនគ្រូបង្រៀន មាតាបិតាឬអ្នកអាណាព្យាបាលសិស្ស និងតំណាងសិស្សានុសិស្ស សិ្ថតក្នុងបរិបទនៃការអប់រំប្រកបដោយគុណភាព និង​​បរិយាប័ន្ន ការចូលរួមពីសំណាក់អ្នកពាក់ព័ន្ធគ្រប់ភាគីមានសារៈសំខាន់ណាស់ព្រោះវាបានលើកយកបញ្ហាគ្រប់ជ្រុងជ្រោយពីអ្នកទាំងនោះធ្វើឱ្យផែនការត្រូវបានរៀបចំឆ្លើយតបត្រឹមត្រូវទៅនឹងតម្រូវការជាក់ស្តែងរបស់ពួកគេវាជាចំណុចចូលរួមដ៏សំខាន់ប្រកបដោយអត្ថន័យនៃការអប់រំបែបបរិយាប័ន្ន ដោយគ្មាននរណាម្នាក់ត្រូវបានទុកចោលទេ រួមទាំងជនងាយរងគ្រោះសមិទ្ធិផលផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនដែលមានការចូលរួមនេះ នាំទៅរកការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយចីរភាព និងគ្មានការរើសអើងដូចជា៖ជាតិ សាសន៍ សាសនា ភេទ ពណ៌សម្បុរ ជនជាតិភាគតិច វណ្ណៈ និន្នាការនយោបាយពិការភាព...ជាដើមឧទាហរណ៍ បើលើកគម្រោងសាងសង់បង្គន់នៅតាមសាលារៀន  គេនឹងសាងសង់បង្គន់ដែលបង្កភាព ងាយស្រួដល់កុមារីជនពិការជាដើម។ជាទូទៅយើងឃើញថា ការលើកផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀន ជាច្រើនដើម្បីបម្រើផលប្រយោជន៍ដល់កុមារតែមិនដែលសួរកុមារថា តើគេចង់បានអ្វី?​ចង់យ៉ាងម៉េចទេ?​ ថ្នាក់ដឹកនាំសាលារៀនជាអ្នកសម្រេចចិត្ត​​ជួសទាំងអស់

            ផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនគប្បីរៀបចំតាមនីតិវិធីមួយច្បាស់លាស់ ប្រកបដោយតម្លាភាពជំហានដំបូងត្រូវមានការប្រជុំរៀបចំធ្វើផែនការ​ (ToR) ដោយមានដាក់បញ្ចូលនូវគោលបំណង នីតិវិធីនៃដំណើរការរៀបចំធ្វើផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀន ពេលវេលាអនុវត្ត អ្នកទទួលខុសត្រូវ​​...ជាដើម។បន្ទាប់មកប្រជុំបង្កើតក្រុមរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀនប្រជុំប្រឹក្សាយោបល់ការប្រមូលព័ត៌មាន បញ្ហាប្រឈម និងតម្រូវការការវិភាគបញ្ហា និងការកំណត់អាទិភាពបញ្ហា បន្ទាប់មករួមគ្នាស្វែងរកដំណោះស្រាយ និងផែនការយុទ្ធសាស្ត្រដោយផ្អែកលើធនធានដែលបានកំណត់នៅក្នុងដំណោះស្រាយគេត្រូវធ្វើការរួមគ្នាផងដែរពីការរៀបចំយុទ្ធសាស្ត្រធ្វើឱ្យសម្រេចជោគជ័យការរៀបចំតារាងអភិក្រមក្របខណ្ឌសមហេតុផល(Logical framework) ដែលមានបញ្ជក់ពីគោលដៅរួមគោលបំណងលទ្ធផល​​រំពឹងទុកសកម្មភាពអនុវត្ត អាំងឌីកាទ័រច្បាស់លាស់ដែលអាចវាស់វែងបាន មធ្យោបាយផ្ទៀងផ្ទាត់និងការសន្មត់​ (ការគ្រប់គ្រងហានិភ័យដែលអាចកើតមានឡើង​) ចំណុចចុងក្រោយគឺរៀបចំផែនការអនុវត្តផែនការប្រតិបត្តិការ និងផែនការថវិកា។សម្រាប់យុទ្ធសាស្ត្រដើម្បីអនុវត្តផែនការឱ្យបានជោគជ័គប្បីត្រូវកំណត់ឱ្យបានច្បាស់លាស់មានយន្តការក្នុងការអនុវត្តដូចជាកិច្ចសហការ ការបង្កើតក្រុមការងារដូចក្រុមតាមដានវាយតម្លៃ គណៈកម្មការលទ្ធកម្មដើម្បីតម្លាភាពនិងគណៈកម្មការដទៃទៀតតាមភាព ចាំបាច់សម្រាប់ដំណាក់កាលចុងក្រោយ គឺការប្រជុំបង្ហាញលទ្ធផលនៃការរៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍសាលារៀន និងការផ្តល់ព័ត៌មានត្រឡប់មុនពេលសរសេរសម្រេចនិងអនុម័ត។

2 comments:

  1. តើខ្ញុំអាចអានឯកសារទាក់ទងនឹងផែនការប្រតិបត្តិបានដោយរបៀបណា?

    ReplyDelete

សូមផ្តល់ជាមតិយោបល់នៅចំណុចនេះ!